Jak skutecznie rozmawiać z fryzjerem

Manufaqtura Art
ManufaQtura Art to my
Wszystko zaczęło się w styczniu 2003 r. powstał BENEFIS, kameralny salonik w opolu w miejscu niepozornym i nieznanym dla mieszkańców Opola na ul Krapkowickiej 10. Okazał się nie tylko idealnym miejscem realizacji własnej koncepcji Profesjonalnego Salonu Fryzjerskiego, ale również sprzyjał wytworzeniu ciepłej atmosfery i specyficznej więzi z klientem.

Chęć podjęcia nowych wyzwań spowodowała przeniesienie i nową nazwę salonu na ManufaQtura Art. Mieścimy się teraz w samym sercu Opola ,jesteśmy zespołem z twórczym podejściem do swojej profesji fryzjera. Elastyczność i perfekcyjne opanowanie warsztatu sprawia, że strzyżenie, koloryzacja włosów jest dla nas sztuką. Nie boimy się eksperymentów, zawsze mając przy tym na uwadze walory estetyczne oraz praktyczne fryzur.

doświadczenie
DOŚWIADCZENIE
Wiele lat w branży sprawiło, że staliśmy się ekspertami
pasja
PASJA
To co robimy, to nasz sposób na życie, a nie tylko praca
klient
KLIENT
Najważniejszą osobą w naszym salonie jest zawsze klient
sztuka
SZTUKA
Dla nas fryzjerstwo to nic innego jak po prostu sztuka

IMG_4122

Przychodzisz do fryzjera, wiele słyszałaś o salonie do którego przyszłaś, nic nie chcesz sugerować- typowe ….  🙂 

DOBRA KOMUNIKACJA TO PODSTAWA

 

  •   czego oczekujesz od fryzjera
  •   czego fryzjer zrobić nie może – przygotuj zdjęcia
  •   opowiedz fryzjerowi o swoich przygodach z włosami zwłaszcza tych negatywnych, fryzjer musi wiedzieć w czym źle się czujesz
  •   pokaż zdjęcie fryzury która szczególnie Ci nie odpowiadała oraz taką, w której czułaś się wyjątkowo dobrze
  •   opisz co cię denerwuje w swoich włosach wskaż dokładne miejsce które się nie układa bądź czegoś czego nie cierpisz
  •    jeżeli przychodzisz do fryzjera w wyprostowanych włosach prostownicą zrób zdjęcie jak twoje włosy wyglądają przed prostowaniem po zwykłym wysuszeniu

Przychodzisz do profesjonalisty i jak się z nim komunikować. Mówi w wyspecjalizowanym języku, którym posługuje się na co dzień, jego wyobraźnia i uwaga skupiona jest bez przerwy na technicznym aspekcie włosów. Ty jesteś np. księgową i twoja uwaga skierowana jest na liczby i zagadnienia z tym związane, czyli mamy dwa różne światy, dwóch różnych osób, różnych specjalizacji. Fryzjer na podstawie rozmowy, ogólnej oceny włosów i klientki buduje w swojej głowie obraz- tak zwaną wizję, którą później tworzy na głowie klientki. Jeżeli chcesz przekazać fryzjerowi jakąś myśl to możesz to powiedzieć własnymi słowami które w swoim znaczeniu mogą być inaczej odebrane….. Komunikacja w trakcie konsultacji z fryzjerem to nic innego jest stworzenie wspólnego obrazu fryzury, który pasuje do całej osoby. Jedynym możliwym pomostem w komunikacji są zdjęcia, czasopisma, gazety, internet. Przygotuj się do tej rozmowy w domu, w salonie fryzjerskim możesz nie mieć odpowiednio dużo spokoju przestrzeni i czasu do namysłu.

 

Dodaj komentarz

Bez zmartwień! Adres e-mail, który podasz nie zostanie opublikowany.